افضل سورس نزل لعمل كروس فاير اوفلاين كل الاسلحه + تقدر تشترى اي حاجه

Unknown 2:17 ص

النهارده جبتلكم شرح طريقه انشاء كروس فاير بس الشرح ده لكروس فاير ال BR
السورس ده من تصميم واحد برازيلي ولا صيني معرفش المهم عمل السورس و نشره و انا جبتلكم السورس وانا تقريبا اول شخص عربي يشرح السورس فا لا تبخل عليه بلايك  واشترك عشان يوصلك كل جديد وانا كل ما اوصل لي حاجه عن كروس فاير بنزلها شرح علي طول و مببخلش عليك بي معلومه
وانشاء الله هيبقا في دوره ترجمه للعبه فا اشترك لتصلك وقت نزولها 
وانا تعبت اوي في رفع الفديو و تصويره و المنتاج داخل في 3 ساعات 

الروابط 
تحميل العبه ده من الموقع الرسمي  من هنا
الباتش + السورس من هنا 



الشرح بالفيديو ↓
اي استفسار او حاجه مش عارف تعملها حط كومنت وهحلهالك من اخر الشرح

­
'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
-->